Fake Nieuws Desinformatie van een Moslim - Taqqiya

 



Aantasting Integriteit, Vernederingen, Verzinsels en Spierballen GGZ Jargon in Nep Beoordelingen!

Fake Nieuws Desinformatie van een Moslim - Taqqiya


Wat een vreemde vogel als dokter!!! Die dokter Oetker, ik bedoel dokter Oetlul.

Oh nee, het is dokter Yetkin.. van de GGZ Maffia.

De fraudeurs die miljarden claimen door valse uren en nooit geleverde diensten en

nonstop behandelingen van 1 januari tot en met 31 december, vals claimen bij het ziekenfonds.


Dokter Yetkin

Bij deze Mocro Maffia dokter Yetkin mag je jezelf niet zijn.

Hij gunt jou geen nier, geen niertransplantatie, geen verbetering van je gezondheid.

Geen geluk. Geen levensgeluk. Heeft vooral geen empathie. Geen respect.

Tast jouw integriteit aan in de ergste vorm. Vernederd jou compleet met allerlei spierballen taal uit zijn GGZ jargon. Verzint massaal en liegt vreselijk om te overtuigen.

Beschuldigt jou dat je de ergste psychische stoornissen en aandoeningen hebt.

Neemt zijn hele criminele bende maffia van het GGZ onder zijn hoede en in bescherming. De patiënt moet uitgeschakeld worden met 2 neppe beoordelingen waarin de patiënt in geen ene regel of taal zich herkent.


Iedereen die mij goed kent heeft flink moeten lachen om die Marokkaanse dokter.

Hij is erger dan die Laury and Hardy films.


Hoe komt hij erop. Hij heeft nog niets met mij samen meegemaakt onder 1 dak.

Hij heeft mij nog nooit zien lachen of huilen.

Hij weet niet eens wat mijn hobbies zijn.

Heb deze meneer nog nooit eerder ontmoet, gezien of ervaren.


Nu dat ik zijn maniertjes aan den lijve ervaar in 1 meest onzinnige vragenlijst,

vind ik hem een nog grotere lul dan Mohammed de pedo.

Een pedofiel die naar het paradijs vliegt voor 72 maagdelijke jongetjes..

Maar eerst moet hij zijn tollie opblazen voor Allah.

Daarvoor deed hij het met lijken, geiten en kamelen,.. en had een voorraad kamelen urine opgeslagen voor Kerstmis.

Marokkanen zijn altijd al onbetrouwbaar geweest zonder stropdas.

Laatstaan met stropdas.. dan doet hij zeker zaken met de Action of Wibra!

De Marokkaanse Berberse aap van het rif heeft een baantje gekregen bij de graaicultuur van de fraudeurs van het GGZ. Soort zoekt soort. En ze hebben elkaar ook nog gevonden in Schiedam. Alles valt op z'n plek! Hoe perfect wil je het plaatje nog hebben??


Nu de betrouwbaarheid

Als jullie Marokkanen HET KANKER.. Nederlanders massaal kunnen beledigen

en bedreigen.. dan kan ik ook jou beledigen. Eerlijk is eerlijk. Maar dat komt niet voor bij die Marokkaan bij de kassa.. :) Laatstaan in zijn woordenboek.

Van eerlijkheid en betrouwbaarheid hebben Marokkanen nog geen kaas gegeten

in de Sahara. Allah heeft jullie alleen de Sahara achtergelaten zodat je het met je geit doet. Bij Gillette reclames zie je nooit een geit of Marokkaan met een snor!

Laatstaan de rest van die lichaam, ieuwww!


Inleiding Neppe Beoordelingen

In de zorg heb je extreme rassenhaat: apartheid.

Witte mensen hoeven geen beoordeling, bruine mensen wel.

Bruine mensen moeten zich extra bewijzen en flink vernederd worden door

haatdragende moslims, gele Aziatische vrouwen en witte vrouwen vol haat.

Dit bepalen Aziatische vrouwen (artsen met machtsmisbruik) in de zorg en witte vrouwen (witte racisten/ bruintje haters).


Moslims haten hindoes. Dat is geen nieuws! In de moskeeën propoganderen deze moslims aan kinderen.. dat hindoes urine drinken van dieren.. zodat moslims jongens en meisjes nooit overstappen van de islam naar het hindoeïsme, dat 15000 jaar oud is.

De haatideologie van de massamoordenaar en harige dwerg pedofiel Mohammed is pas 1500 jaar jong!


Gele Aziatische vrouwen haten bruine mannen. 

Vraag dat aan dokter Kho van het Erasmus MC ziekenhuis. 

Vandaar de nep beoordelingen die niets te doen hebben met een niertransplantatie! 

Wat haat in Aziaten en witte vrouwen voor gedrag misvormt en teweegbrengt..!

Fabrieksfouten zonder eerst ongesteld te hoeven zijn!

Ze hebben meestal geen vriend en ook geen man! Ze hebben alleen hun baantje.

Meer niet. Sexueel gefrustreerde vrouwen zonder sex.


Witte vrouwen hebben verschillende haatidentiteiten.

Witte vrouwen heb je in feministen, lesbische vrouwen, mannenhaters, bruintje haters, ongesteld, vol met stress (opgefokt) en/ of sexueel gefrustreerd.

Je moet dus geluk hebben dat je niet 1 van bovenstaande hater ontvangt

bij de dialyse behandeling!


Witte vrouwen discrimineren structureel in alle branches en werelden.

Wit trekt wit aan. Feministen trekken feministen aan. Lesbi trekt lesbi aan.

Old Girls network.

Hun uiting: Ik ga die zwarte niet helpen. (type in Google).

Apartheid in de zorg verwacht je niet.

Maar beetje bij beetje wordt de zorg met haar apartheid en rassenhaat ontmaskerd

aan de buiten wereld.


Probeer bij Humanitas in Rotterdam te solliciteren als bruine man om ouderen mensen te gaan helpen.

Je kunt 2,5 jaar je krom solliciteren bij Humanitas en andere zorginstellingen,

maar je wordt uitgelachen en afgestoten door witte vrouwen. Apartheid in Nederland.

Witte vrouwen zijn de meest hypocrieten in haar soort.

Ze discrimineren zwarten structureel, maar willen al te graag neuken met die zwarte!

Je mag geen negerzoen of witte sneeuw zeggen van woke vrouwen, maar 

met Black Friday mogen vrouwen wel massaal in de rij staan! 

Dan is het niet aanstootgevend!


Nu de machtsmisbruik van GGZ 'artsen' en hun Valse 'Beoordelingen'

Let op: deze valse beoordeling worden naar aanleiding van de first opinion, ook een second opinion gemaakt in het belang van om niet ongeloofwaardig over te komen, zijn/haar collega's in bescherming te nemen en hun gelijk geven, de lijn doortrekken.

Het gaat niet om je niertransplantatie of je levensgeluk.

De second opinion wordt extra aangedikt met verdraaiingen wat jij nooit hebt gezegt tijdens de vragenlijst, verzinsels, leugens, retorieke fantasierijke science fiction verhalen die je nog nooit hebt gekend of gezegd, en hun eigen opgeblazen GGZ jargon spierballentaal gebruiken om je tot de grond gelijk te maken en jou monddood proberen te maken en jouw niertransplantatie om zeep helpen.. zodat je met hangende pootjes bij GGZ Delfland hulp gaat vragen.

En vervolgens de komende 60 jaar jou gaan drogeren met drugs en jou uitmelken bij het ziekenfonds onder het mom van 'behandeling op de motorkap nonstop'..

Het ziekenfonds koopt dat verhaal. En onderzoekt niets. Die betalen gewoon door!

Deze fraude gaat jou en je ziekenfonds miljoenen euro's kosten komende 60 jaar!


De beoordelingen

Hard gelach! Kun je dit geloven?

Je wordt als hindoe man 'beoordeeld' door een Marokkaanse man (hindoehater, religiehater). Een dokter die de grootste onzin uitkraamt (hij vraagt: kun je via mij door een verrekijker naar de politie kijken?), opgegroeid en gehersenspoeld met de Koran (niet-moslims moeten worden gestraft of gedood door moslims of om de tuin geleidt worden), is opgegroeid en gehersenspoeld met taqqiya, rassenhaat, religiehaat, aanslagen, steekpartijen, hindoe tempels bekladden + ruiten sneuvelen en in de fik steken tijdens Ram-me-dan, niet-moslims om de tuin leiden, liegen en toneel spelen, maruna, onthoofdingen, onderdrukken van vrouwen kinderen en mannen, het supporten van pedofielen en massamoordenaars (Mohammed), het supporten van een moordmachine haatideologie islam, etc.


Hij speelt een doktertje met de grootheidswaanzin met zijn debiele vragenlijst en onzin vragen.

Een Marokkaan en een dokter tegelijk 2 in 1 die aan de dialyse patiënt vraagt

waarom hij stoffige handschoenen draagt in de herfst..

Dan val je echt door de mand als 'doktertje'.


Maar hoe kan zo een persoon mij nou beoordelen.. Een marokkaan, een dokter die ik nog nooit gekend of gezien heb.. schrijft de meeste aangedikte onzin leugens verdraaiingen van mijn antwoorden, verzinsels en zijn eigen opgeblaasde GGZ jargon.

Als je niet eens de symptomen kent van een dialyse patiënt.. hoe wil je mij dan beoordelen?

Wanneer mag ik mezelf zijn? Mag ik als mens altijd robotje spelen voor debiele Marokkanen met een grootheidswaanzin die doktertje spelen als fraudeur?


Jij als Marokkaan vol met hindoehaat (die extreme rassenhaat/ religiehaat/ hindoehaat lees ik in de beoordeling. De beoordeling zegt meer iets over dokter Yetkin dan over mij).. 

Als jij niet weet waarom ik handschoenen van stof aanheb, niet weet wat een entiteit is, 

en ook niet wist dat je kunt praten met de hele wereld via YouTube.. dat noem ik een dokter van 3x niks. Nep tot de bot. Een echte fraudeur!


Je kunt pas iemand beoordelen als je die ECHT kent.

Deze mensen die zijn de enigen die mij echt kennen.. mijn moeder, mijn huisarts, mijn nefroloog, mijn medisch maatschappelijk werkster, mijn maatschappelijk

werker van Aafje, de dialyse verpleegkundigen (de mensen mens, niet de racisten!), 

en mijn vriendenkring. 


Wat dacht je als ik jou in de maling wilde nemen ?

Bijvoorbeeld dat ik met opzet domme omgekeerde antwoorden gaf die

nergens op sloegen.

En jij als dokter neemt dat serieus voor de eerste keer terwijl je mij niet eens kent..?!

Wat voor beoordeling is dat dan?


Jij als Marokkaantje verdient 3600 euro met het schrijven van leugens en verzinsels.

Denk je nu echt dat iemand gelooft? Iedereen kent mij. Iedereen weet dat je de grootste maffia bende fraudeur leugenaar van GGZ HET KANKER in onze samenleving bent.


Wat dacht je als ik uit haat of wraak de heer Harpal terug wilde pakken door als dubbelganger bij jou verscheen en mij anders voordeed?

Zeg nu eerlijk.. Wat heeft zo'n beoordeling voor nut? Voor wie? Wie gelooft dit?

Ja mensen die leedvermaak willen. Die altijd.

De beoordeling die meneer Yetkin uit extreme haat heeft gevormd.. is alleen bedoeld voor witte racisten, Aziatische racisten zoals dokter Kho en voor moslims met extreme rassenhaat en religiehaat!


Een hindoe man die beoordeeld wordt door een Marokkaan die opgevoed en opgegroeit is met extreme hindoehaat en extreme religiehaat.. is om hard te lachen.


Wie of wat is de norm?

Dokter Yetkin met hindoehaat? Is hij de norm?

Een dokter die pedofielen en massamoordenaars en een haatideologie aanbidt, support?

Of toch de urinedrinker?


Als jij je met zo een neppe beoordeling superieur wilt voelen..

Elke nuchtere of ontwikkelde persoon trapt niet in neppe beoordelingen,

vooral niet van een moslim die op internet iedereen die kritiek heeft op de islam uitscheld en bedreigd met islam moslim jargon!

Woorden met k..k.r en ho.er.. en niet te vergeten de doodsbedreigingen!


Zo iemand moet een beoordeling afnemen? Hoe dan? Op basis van wat?

Mensenhaat? Rassenhaat? Religiehaat? 

Een vragenlijst waarop je eerlijk antwoord geeft en daar na tegen jou gebruikt wordt

maar dan met eigen verzinsels, verdraaiingen, leugens, retorieke fantasierijke verhalen om het aan te dikken zodat ik nooit een niertransplantatie krijg?!


Een klantenafdeling GGZ Delfland van de slager keurt haar eigen vlees met de domste vraag: Wat kan ik voor jou doen? Of Sorry ik kan niets voor jou doen Of nog dommer.. Ik kan met meneer Yetkin praten.

Ik vroeg: wanneer ja je hem neuken?


Hoe kun jij de klachtenafdeling zijn? Je wilt met een Marokkaanse boef overleggen? Gelukkig heb ik jou flink op je donder gegeven Marjolijn Dion.. Klachtenafdeling? Laat me niet lachen met je hiërarchie van witte racisten!

Als die Marokkaan jou zo had vernederd dan had ik jouw reactie willen lezen, Marjolijn Dion.

Ik weet niet als je ook liegt in de telefoon dat dit jouw naam is.


Het is een 'beoordeling' van niets. En de dokter moet zich gaan laten nakijken met al die onzin wat hij denkt en die denkwijze ook nog hanteert.

Dokter Oetlul moet vooral iets aan zijn extreme rassenhaat doen en zijn extreme religiehaat.


Het bewijs is dat ik mezelf al 57 jaar goed ken.

Ik heb nog nooit iemand beledigd, vernederd of schade toegebracht.. zoals dokter Yetkin dat heeft gedaan in de neppe beoordeling zodat deze goed aansluit op de first opinion en niet ongeloofwaardig overkomt. GGZ moet gered worden zodat de broodwinning van GGZ niet op het spel staat. De pijp moet blijven roken!

Ook namens dokter Oetlul.

Wat deze dokter doet.. mensenlevens en hun levensgeluk en niertransplantatie vernietigen met zoveel mogelijk beledigingen, vernederingen, verzinsels, leugens en aantasting integriteit.. Dat zou ik nooit kunnen. Daarvoor moet je een haatdragende moslim zijn. Een pedofiel aanbidder. Een massamoordenaar supporter. Een haatideologie supporter. Alles voor Mohammed de pedofiel.

Ja toch, doktertje met grootheidswaanzin.

Een Marokkaan die superieur voelt boven onze wetten, beschaving, politie apparaat, alle rassen en alle culturen! Een Marokkaan met grootheidswaanzin. Hij is Afrika ontvlucht vanwege de moslims die elkaar afslachten in burger-oorlogen!


Dit is de enige echte beoordeling. De beoordeling over dokter Yetkin de Marokkaan vol haat jegens andere rassen, culturen en religiën. 


Niets oplossends. Niets opbouwend. En vooral geen empathie als dokter zijnde.

Hij geeft totaal niet om mijn gezondheid. Hij vecht ook niet voor de verbetering

van mijn gezondheid. Sterker nog, die kut Marokkaan helpt mijn niertransplantatie om zeep.

Hij deed echt zijn best om mij te vernietigen, samen met de klachtenafdeling van GGZ Delfland, Marjolijn Dion. Meer een haatdragende moslim die niemand gezondheid en geluk gunt. Marjolijn Dion de witte racist gaat ook nog dunnetjes overheen.

Zij hoort vliegtuigen op de achtergrond in mijn huiskamer aan de telefoon, de schizofreen. Vooral als je harde feiten benoemt en opnoemt. Dan weet de klachtenafdeling Marjolijn Dion niets te zeggen. Ze hoort dan steeds vliegtuigen.

Ze geilt zeker op die Marokkaanse dokter die haar allerlei onzin heeft wijsgemaakt in bed.

Dat hij geen aanslagen pleegt of met een tank over ons rijdt of een vliegtuig door het gebouw doorboort.. Dat is verbazingwekkend!


Hopelijk blijft het bij die valse beoordelingen vol haat.


Jij bent een echte doorsnee wolf in schaapskledij moslim.

Het kanker in onze samenleving!

Nu weet je ook hoe ik over jou denk.


Mijn buurman is Antilliaan.

Hij zei: Ik haat alle Marokkanen, want hun haten alle Antillianen en alle rassen!

Dat is correct.


Je hebt vandaag mijn niertransplantatie om zeep geholpen.

Terwijl de hart- en longafdeling een brief hebben gestuurd naar mijn nefroloog

dat deze patiënt rijp is voor de wachtlijst voor de niertransplantatie.


Jij als Marokkaan en dokter weet niet waarom ik stoffige handschoenen draag?

Jij bent dokter, man. Jij kent de symptomen van nierpatiënten niet?

Hoe kun je dan mijn psyche kennen terwijl je mij nooit heb ontmoet, nooit heb gekend, voor het eerst ziet.


Je weet zelf als domme Marokkaanse dokter niet dat iedereen een blauwdruk van eigenaardigheden heeft. Zo heeft God ons gemaakt. Uniek. Zodat we herkenbaar zijn voor elkaar. Want hoe zou de wereld eruit zien als iedereen op de haatdragende moslim zou lijken en hetzelfde eruit zou zien als dokter Oetlul?


Nee jij maakt indruk. NOT> Zelfs mijn hulpje, mijn huisarts en mijn medisch maatschappelijk werkster en mijn maatschappelijk werker van Aafje hebben hard gelachen na het lezen van je spierballen GGZ jargon!


Je bent zelf schizofreen. Je bent zwaar gestoord. Maar je doet het uit belang voor het GGZ, jullie broodwinning met die valse claims bij het ziekenfonds, de bescherming van de miljarden fraude die je in stand wilt houden en de geloofwaardigheid van 2 dezelfde valse beoordelingen vol met verdraaiingen leugens retoriek fantasie en GGZ jargon onzin.


De hele maatschappij spuugt kut Marokkanen jullie uit. Weet je nog steeds niet waarom?

Jullie worden NOOIT geliefd, crimineel en hoerenzoon dat je bent.


Getekend Ruud.


THE 'ISLAM IDEOLOGY FRAUD' IS COMPLETELY UNMASKED.. Share these facts.

  Muslims believe in fiction created by the Abbasids 1. Mecca did not exist in the 7th century (at best a hamlet) A. No archaeological proof...